lunes, 3 de octubre de 2011

Primera setmana!

Holaaaa!! Ja torno a ser aquí!!

Sembla mentida però ja ha passat una setmana, pot semblar extrany però ha estat la setmana més llarga de la meva vida. Una de les més dures però en la què he après més. Crec que començo a madurar i tot jejeje.
Ha estat una setmana d'adaptació en lletres majúscules, a la nova cultura, a la gent, a viure sol, a no comptar amb els pilars que fins ara havien sostingut la meva vida i.... per fi, ja puc dir que estic on fire!

M'han agradat molt les vostres reaccions sobre les fotos que vais penjant pel facebook, estàs a Australia, si només hi ha xinós! Jajaja doncs sí, aquesta setmana només he conegut UN australià. Són difícils de trobar entre tant asiàtic. Però bé són bona gent també. A partir d'avui, comença una nova aventura per mi que és la trobar pis (cosa que no he fet en la meva vida i ves per on em toca fer-ho a Australia) desitjeu-me sort! :D!

Molt us preguntareu molta adaptació i molt xino però l'anglès què? Doncs estic contentíssim amb els meus progressos ja sé contar fins a 10 i dir: My name is Jordi and I'm from Barcelona (he suat però al final m'ha sortit)! Relament estic molt sorprès amb el curs que estic fent m'està aportant moltes eines tant de comunicació com d'escriure, crec que fins i tot, aprendré l'idioma!

Ja us aniré informant!!

PD: d'aquí unes setmanetes comencen les excursions. Sí, aquella part que tothom mira i diu: que cabrit... Però s'ha d'informar de tot!
Per cert em van demanar un vídeo sobre el wc per saber cap a on girava l'aigua i estic buscant el wc adequat! XD!

No hay comentarios:

Publicar un comentario