sábado, 8 de octubre de 2011

Segon setmana!

Holaaaaaa!!

Ja torno a ser aquí, avui us he de donar dues notícies: la primera és que he posat la meva primera rentadora ara mateix (ja us diré el resultat) i la segona és que, a partir d'ara, intentaré fer les entrades en anglès per tal de millorar el meu anglès.

This week was very nice, as you can saw in my Facebook, I booked my tickets to Thailand for december and I'm very happy for this. There are people who told me that they are so envy for this reason I have to say that I will tag these people to my next photos in Facebook jajajaja i'm only joking.
The next friday I will have to do an exposition of my favorite band and I will do of Jamiroquai. Furthermore, I have to say that I'm feel fine to do this type of exercises because the next year with my childs I will do it so here I will have to practise a lot.
As you can see, now I don't have a lot of skills in my writing but doing this and other writings at class I will grow up on this.

Finally I have to say: Thank you to follow me but I need some comments.... See you!

2 comentarios:

  1. A veure George, si vols tornar a l'Àgora, aquests comentaris, com a mínim, han d'estar en anglès i català (el castellà te'l perdono va...)
    encara que ja em va bé practicar l'anglès (pel proper estiu "ya tu sabes..." jejeje)
    Como se te ocurra etiquetarme en las fotos de Tailandia...em posaré a plorar! així que més val que no m'etiquetis...el que podries fer, ja que la meva classe es diu Tailandia aquest any, és enviar-me fotitos mones per fer un power als enanos val?

    mols petonets i disfruta!

    ResponderEliminar
  2. Jordi, estem tots molt contents de les notícies que ens has avançat i de poder seguir al blog les teves aventures a Austràlia.

    Recorda posar-nos les teves fotos amb els coales i els cangurs...

    Have a nice day!!!

    ResponderEliminar