jueves, 29 de septiembre de 2011

Primeres sensacions!


Hola!!!!

Per fiiiii!! Ja he pogut obrir el blog que us vaig prometre!!! Bé, en la primera entrada m'agradaria fer un petit resum dels meus primers dies d'aquesta aventura, abans de començar a explicar-vos la historia en si, deixeu-m'he que us penji una foto:

Aquests van ser els primers rajos de SOL australians que vaig veure i els volia compartir amb tots vosaltres!!!!!!!!













L'aventura australiana des d'un bon principi pintava molt bé, les expectatives estaven molt clares però.... hi ha factors amb els quals no comptes per res. Què vull dir amb això? Doncs arribar a Melbourne a les 7 del matí i trobar-te la residència tancada fins les 10, no és un plat de bon gust. I, si te la trobés repleta de xinos, japonesos, orientals,..... Doncs encara més jejeje!! Però bé, no tot han estat experiències com aquestes la veritat és que des de fa uns dies les coses s'han serenat i comencen a ser tal i com les havia imaginat: magnífica ciutat, bona gent, bona companyia,... i com no tenir-vos al meu costat!

Ara m'haig de sincerar amb vosaltres, ho sento però ho he de fer: la primera cosa que em vaig adonar un cop pujava a l'avió per marxar és que no me n'havia adonat però a Barcelona no valorava totes les coses que tenia però amb un simple instant mirant per la finestra de l'avió, em va fer adonar que "perdia" el més preuat de la meva vida. Tinc molt clar que quan torni aprofitaré cada instant com si fos l'últim.

Una abraçadaa! I fins la pròxima!

1 comentario:

  1. hace falta ser valiente para irse solo a las antípodas!! Si pudiera, me cambiaría por ti, así que por favor, aprovéchalo a tope por todos los que nos quedamos con las ganas y.... mucha suerte!!!

    ResponderEliminar