lunes, 24 de octubre de 2011

Un mes!

Hola gent!!!

Sembla mentida pero ja fa un mes que estic aquí a Melbourne. Al llarg d'aquest mes he passat moments molt bons i moments durillos (dels quals ja ni me'n recordo) però el que si sé és que se us troba a faltar!!

Ja hem començat amb presentacions, exàmens,.... i la veritat és que me n'estic ensortint força bé! Aquesta setmana ja estic instalat al nou pis i encantat de compartir l'experiència amb els meus nous cpmapnys: Roman de Suissa (ja tenim casa per anar a esquiar) i amb el Renan (casa a Brasil per anar al Carnaval) ejjeje. Com la majoria haureu pogut veure, el cap de setmana vaig estar força ocupat, es resumeix amb una paraula: GREAT OCEAN ROAD! INCREIBLE! Va ser una de les experiències que puc dir que han marcat la meva vida... els pasisatges més bonics que he vist fins, ara fins al punt de que no els explicar amb paraules.... Vaig veure koalas però pensava que els podria abraçar però res jejeje...

També m'agradaria dedicar una mica aquesta entrada a la Zara que és mare i al Iker (abans xexuxito)!!! Que des d'aquí els hi envio una abraçada gegant de koala! Haig de dir que quan he vist la primera foto se m'ha caigut la llagrimeta!

Això és tot, aquesta setaman tenim prevista la inaguració de la nostra nova casa a la qual esteu tots els meus seguidors invitats!!

Una abraçada!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario