viernes, 14 de octubre de 2011

Tercera setmana!

Hola familia!!!

Ja torno a estar aquí!!! De fet aquesta sera la última entrada que farré des de la residència perquè el dilluns canvio de llar. Vaig a compartir un pis amb uns companys de classe i així practicar molt més anglès.
Com ja heu pogut veure he tornat a escriure en català perquè sinó era una mica caos, i ma mare no ho entenia jajajaj. Llabos practicaré amb altres coses el writting i ja està.

Aquesta setmana ha estat també molt bona, seguint la tònica de l'altres, buscant viatges i agafant-los. Aquesta vegada toca anar a la costa est d'Australia: per tant, passarà nit bona ala platja a Cairns i cap d'any a Sydney a veure si em veieu per les notícies (espero que per alguna cosa bona). El curs d'anglès segueix sent espectacular i ahir vaig fer un Pre-Test del First Certificate, d'aquí dues setmanes em donen els resultats i a veure que tal. Ahir també, vaig començar la rutina de jugar a futbol amb els de la uni i ja saben com les gastem els catalans jejeje :D!

EL cap de setmana que ve escurrió per enmarcar a Great Ocean Road a veure koalas cangurs i penya-segats. Us recomano que mireu la platja dels dotze apostols. Prometo posar fotos sobre el cap de setmana.

Estic molt content perquè encara que estigui a molts quilometres segueixo parlant amb vosaltres i em sento com a casa.

Una abraçada!

No hay comentarios:

Publicar un comentario